Palveluvartija
Palveluvartijapalvelu on Securitaksen kustannustehokas palvelutuote, jonka suunnittelussa ja kehittämisessä on huomioitu vähittäiskaupan asiakkaiden tarpeet. Palveluvartija huolehtii vähittäistavarakaupan vartiointitehtävien lisäksi monipuolisista asiakaspalvelutehtävistä.
PALVELUVARTIJA-esiteAsiakaskokemus palvelutuotannon keskiössä
Palveluvartijapalvelu on osa Securitaksen tuottamia kaupan segmentin turvallisuuspalveluja, jota voidaan muokata asiakkaan tarpeet ja liiketoiminta huomioiden. Palvelun tuottamisen lähtökohtana ovat riskiarvio ja alkuhaastattelu, joiden avulla kartoitetaan turvallisuuspalvelutarpeen kokonaiskuva. Palveluvartijan työtä ja sen painopisteitä voidaan seurata Securitaksen tuottaman raportoinnin avulla. Asiakaskokemus on palvelutuotannon keskiössä ja palvelua kehitetään jatkuvasti yhdessä asiakkaan kanssa. Palvelun tarkoituksena on luoda turvallinen asiointi- sekä työympäristö.
Palvelua voidaan tarvittaessa täydentää muilla Securitaksen tuottamilla palveluilla, joiden avulla tuetaan palveluvartijan työtä. Täydentävät palvelut voivat koostua esimerkiksi:
- 24CityPatrol -palveluista
- 24Patrol -palveluista
- Aluevartiointipalveluista
- Poistumistarkastuksista
- Räätälöitävistä Kaupan tukipalveluista
Securitaksen palveluvartijan työssä tukena ovat esimiesten lisäksi vuorokauden ympäri toimiva työnjohto.